Klänning strl. 36

269187-43
Blå klänning med små vita prickar. Strl. 36.
Prisidé: 150 kr.

Kommentarer
Postat av: angelina

hej igen för jag har visat intresse för denna klänningen innan :) anledningen till att jag är osäker är för att jag inte har 36 i storlek men jag har velat ha den här klänningen alldeles för länge för att låta den passera, dock känns det jobbigt att betala 150 kr för någonting som inte passar :/ så, jag är lite mer inne på kanske 100 kr men som du sa, andra har också visat intresse så en prissänkning kanske inte kommer på fråga? med vänliga regniga men dock sommarhälsningar från angelina

2007-06-27 @ 14:48:56
URL: http://babybabybird.blogg.se
Postat av: angelina

du kanske är bortrest eller så är klänningen såld. men annars skulle jag vilja få lite svar på mina frågor :) du kan skriva i min blogg eller till min mail [email protected]. hoppas du har en trevlig sommar! tack på förhand. kram!

2007-07-04 @ 17:41:01
URL: http://babybabybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0