SECOND HAND BLOGG

Ja vad krävs det av en sådan? Att man lägger in nytt dag för dag eller att jag är snabb på att svara när ni undrar något? Jag försöker lägga upp nya fynd så ofta jag kan men de senaste dagarna har jag haft mkt att göra utanför datorn.

Jag skulle vilja tipsa er allihop om något som gäller alla mina plagg. Det är nämligen så att en del av dem kanske inte ser så mkt ut för världen, men med den rätta touchen blir det rena drömfyndet! Bär upp plagget så att det riktigt lyser om det (eller dig) och folk kommer lägga märke till det på galgen uttryckslösa plagget. Behöver ni hjälp så hjälper jag gärna till! Älskar att komma på fyndiga matchningar!

Och återigen: Era åsikter, tankar och tips är jätteviktiga! Ta hand om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0