Till er läsare:

Kul att så många är intresserade! Jag ska försöka vara lite tydligare i hur allt går till. Är du intresserad av en vara kontaktar du mig först och främst via kommentarikonen. Du talar om vad du eventuellt vill köpa och vad du vill ge för det.

För att köpa något kan du göra på två sätt. Bor du i Sthlm finns möjlighet till att du möts upp och får varan i din hand mot betalning. Bor du långt bort och vill ha varan skickad till dig sätter du antingen in vårt överenskomna belopp på mitt konto och därefter skickar jag varan. För din säkerhet får du mitt nummer så vi kan höras innan och efter det att varan nått dig. Jag kan även skicka mot postförskott, det betyder att du betalar varan då den når ditt uthämtningställe. Oftast betalar du hela frakten men är det en vara som är lite dyrare kan vi dela på den.

Och ni som inte är intresserade av det jag har att erbjuda; ingen tvingar er att titta in, sök er istället till bloggar som intresserar er så de som tycker att den här sidan är kul får ha kvar sin bild av den. Jag tvingar ingen att besöka jessicasfynd, utan tipsar bara om den då det rätt som det är dyker upp något här som just du vill ha!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Okej, fortsätt som du gör ;)

2007-06-12 @ 19:08:48
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: Frida & Fabulous

åh så bra idé! jag söker skor i stl 41! gärna roliga, färgglada pumps!
Ett litet tips är att kategorisera inläggen. Exemplevis Skor, tröjor, jeans, acessoarer osv. Lättare att hitta då :)

2007-06-12 @ 19:20:12
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0